دیگر روش های ثبت شکایت در دیاتل :
- تماس با شماره 65620915-021
- ارسال متن شکایت با موضوع شکایت به ایمیل shekayat@diatelll.ir
- مراجعه حضوری به خدمات پس از فروش مرکزی واقع در استان تهران شهرک اندیشه فاز 1 پاساژ ارم بلوک A طبقه اول واحد 4 و دریافت و تکمیل فرم شکایت و تحویل به مسئول خدمات پس از فروش دیاتل
مراحل رسیدگی
بعد از دریافت شکایت از یکی از روش های فوق، متن شکایت برای رسیدگی به مدیریت بخش خدمات پس از فروش جهت بررسی ارائه می گردد. سپس با مشتری تماس گرفته، در صورت نیاز توضیحات احتمالی بیشتر از ایشان دریافت می شود. روند رسیدگی به شکایات حدود ۲ روز کاری می باشد.